Сутерен.мк

Италијанците тестираа лебдечки воз

Италијанската компанија IronLev за прв пат тестираше технологија за магнетна левитација на традиционалната железничка инфраструктура, тврдејќи дека открила решение кое не бара скапи прилагодувања на пругата.

Технологијата на магнетна левитација создава воздушна перница која физички го одвојува возилото од патеката, намалувајќи го триењето, бучавата и вибрациите, а со тоа и потрошувачката на енергија и трошоците за одржување на возот и инфраструктурата.

Кина го користи речиси две децении, но во ограничен обем. Многу земји сакаат да развијат железнички мрежи засновани на технологија за магнетна левитација, но нејзиното усвојување е попречено од високите трошоци и потребата од изградба на нова железничка инфраструктура.

„Тестот ИронЛев го претставува првиот и единствен случај на примена на магнетна левитација на постоечка железница, без модификации и интеграција на помошни елементи“, рече директорот на Институтот за механичка интелигенција во во Пиза, Масимо Бергамаско.

Во претходните тестови, магнетното поле беше создадено со поддршка на ад-хок инфраструктура, која често се состои од намотки направени од спроводливи материјали и вклучува значително повисоки трошоци од традиционалните железници.

„Некои од нашите конкуренти спроведоа тестови на шини специјално прилагодени за возила базирани на технологија за магнетна левитација. Покажавме дека нашето возило може да левитира на постоечките шини“, изјави за Реутерс претседателот на IronLev, Адријано Џирото.

„Ова очигледно значи дека нашата технологија е лесна за употреба“, додаде Жирото.

Целта на IronLev е за неколку години да развие тест возило кое ќе тежи до 20 тони и ќе може да развие брзина до 200 километри на час, рече тој.
Технологијата веќе се користи во пракса, при преместување на тешки прозорци и лифтови и транспорт на товари во индустриски постројки.

Извор…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *