Биографскиот филм на Кристофер Нолан „Опенхајмер“ доминираше на 81-от Златен глобус, освојувајќи пет награди, вклучително и за најдобра драма, додека филмот на Јоргос Лантимос за Франкенштајн „Сиромашните нешта“ го победи „Барби“ во категоријата најдобра комедија или мјузикл.
Ако сезоната на награди е натпревар меѓу Барбенхајмер, оваа рунда отиде кај „Опенхајмер.“ Филмот, исто така, освои најдобар режисер за Кристофер Нолан, најдобар драмски актер за Килијан Марфи, најдобар спореден актер за Роберт Дауни Џуниор и најдобра оригинална музика на Лудвиг Герансон.
Заедно со најдобра комедија или мјузикл, „Сиромашните нешта“ победи и за изведбата на Ема Стоун како Бела, жена од викторијанската ера која доживува надреално сексуално будење.
Лили Гледстон ја доби наградата за најдобра актерка во драматичен филм за филмот „Убијци на цветната месечина“ на Мартин Скорсезе. Гледстон, која го започна својот говор зборувајќи на јазикот на нејзиното родно племе, Blackfeet Nation, е првиот домороден победник во категоријата.
„Ова е историска победа“, рече Гладстон. „Тоа не ми припаѓа само мене“.
Глобусите беа во својата деветта деценија, но се соочуваат со ново и неизвесно поглавје. По бурниот неколкугодишен скандал, Здружението на странски печат во Холивуд беше распуштено, оставајќи ги новите глобуси, на новата мрежа (ЦБС), за да се обидат да го вратат своето место како трето најголемо наградно шоу во годината, по Оскарите и Греми. Дури и менито (суши од Нобу) беше преправено.
„Новинари на Златните глобуси, ви благодариме што ја променивте играта, па затоа и името“, рече Дауни во својот говор за прифаќање.
Победата на Дауни, неговиот трет Глобус, му ја ускрати на „Кенерџи“. Рајан Гослинг се сметаше за негова најсилна конкуренција, само еден од многуте директни натпревари меѓу „Опенхајмер“ и „Барби“ на Грета Гервиг. Филмаџиите се соочија во категоријата најдобар режисер, каде триумфираше Нолан.
„Барби“, најголемиот хит годинава со повеќе од 1,4 милијарди долари продажба на билети, ја доби наградата во неделата. Били Ајлиш „What i made for?” ја освои најдобрата песна, а набргу потоа „Барби“ ја освои новата чест на Глобус за „кинематографско и бокс-офис достигнување“. Некои мислеа дека таа награда може да ја добие Тејлор Свифт, чија „Тејлор Свифт: Турнејата на ерата“ исто така постави рекорди на бокс-офис. Свифт, сепак, останува без победа со пет номинации за Глобус.
Марго Роби, ѕвезда и продуцент на „Барби“, ја прими наградата во розова тоалета направена по моделот на „Суперѕвездата Барби“ од 1977 година.
„Би сакале да го посветиме ова на секој човек на планетата кој се дотерал и отишол на најубавото место на Земјата: кината“, рече Роби.
„Барби“ и „Опенхајмер“, два блокбастери споени со заеднички датум на прикажување, исто така се соочија во категоријата за најдобро сценарио. Но, Џастин Триет и Артур Харари победија за сценариото на француската драма во судницата „Анатомија на падот“. Подоцна, филмот на Триет го прогласи и за најдобар меѓународен филм.
Иако глобусите немаат директна корелација со наградите на Академијата, тие можат да ги зајакнат кампањите во клучен момент. Гласањето за номинации за Оскар започнува во четврток, а двојните сензации на Барбенхајмер остануваат фаворити.
Сепак, се наѕираат други претенденти, како што се „Сиромашните нешта“ и „Носителите“.
Последната сезона на „Succession” по трет пат ја освои најдобрата драмска серија, белег што го постигна рекордот на „Mad man“ и „The X-files.“ Победија и три ѕвезди од серијата на ХБО: Мет Мекфадиен, Сара Снук и Киран Калкин.