Сутерен.мк

Електричните возила никогаш нема да доминираат на пазарот на автомобили

Претседателот и поранешен извршен директор на Тојота, Акио Тојода смета дека електричните возила никогаш нема да доминираат на глобалниот пазар на автомобили. Тојода, кој е внук на основачот на брендот Тојота, кој со децении важеше за најголем светски производител на автомобили, на неодамнешен деловен настан изјави дека електричните возила никогаш нема да заземат 30% од уделот на глобалниот пазар.

Главниот извршен директор, чиј дедо ја основал автомобилската компанија, исто така се спротивстави на обвинувањата дека Тојота заостанува зад ривалите во развојот на електричните возила.

Тој смета дека и во иднина ќе доминираат возилата што горат бензин и хибридите, заедно со возилата со водородни горивни ќелии. Електричните возила (ЕВ) не треба да се развиваат за сметка на другите технологии како што се хибридните и автомобилите на водород на кои се фокусираше неговата компанија.
Говорејќи со вработените во сесијата за прашања и одговори, г-дин Тојода повика на „пристап на повеќе патишта“, додавајќи: „Непријателот е ЦО2“.

Според Тојода најважната поента зад неговиот став е прашањето како електричните возила можат да бидат иднината кога милијарда луѓе на Земјата немаат електрична енергија?

Податоците од Статиста покажуваат дека речиси милијарда луѓе во светот живеат без електрична енергија.

Тој истакна: „Клиентите, а не регулативите или политиката треба да ја донесат таа одлука“.

Со текот на годините, Тојота отворено демонстрираше пркос против владите и невладините организации кои се залагаат за 100% електрични возила за само неколку децении, ако не и порано.
Во октомври, Тојода им рече на новинарите на саемот за автомобили во Јапонија дека електричните возила не се сребрениот куршум против наводните зла на емисиите на јаглерод како што често се сака да се прикаже.

Тојота има историја да биде во првите редови на прифаќање нови технологии. Сепак, неговото бавно усвојување на електрични возила е поради недовербата во литиум-јонските батерии и компанијата досега се позиционираше да биде лидер во хибридните возила.

Тој инсистираше на тоа дека е правилно што производителот на автомобили се фокусира на алтернативни технологии, но призна дека е тешко да се „бори сам“.

Претседавачот, исто така, укажа на неодамнешната објава на Тојота дека работи на нов мотор со согорување, велејќи дека е важно да им се даде улога на работниците во фабриката за мотори во зелената транзиција. Сепак, тој шпекулираше дека банките наскоро може да престанат да позајмуваат пари на компании кои продолжуваат да градат мотори на фосилни горива.
Можеби Тојода е во право до одреден степен бидејќи побарувачката за електрични возила опаѓа. Во последниве денови, Форд објави дека планира да го намали производството на својот целосно електричен Ф-150 Лигхтнинг во април „за да постигне оптимален баланс на производството, растот на продажбата и профитабилноста“.

За оние кои купија ЕВ за време на манијата за време на ковид, просечната цена на користена Тесла падна. И цените на користените Тесла најверојатно и натаму ќе паѓаат бидејќи компанијата за изнајмување автомобили Хертз Глобал Холдингс одлучи да се ослободи од 20.000 ЕВ на веќе лизгачкиот пазар на користени автомобили.

Податоците на БлоомбергНЕФ покажуваат дека цените на електричните возила кои биле дел од возните возила за изнајмување исто така се паднати.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *