Сопственикот на платформата X, Илон Маск, планира да ги покрие правните трошоци на луѓето чии работодавци ги третирале неправедно поради објавите или лајковите на социјалната мрежа порано позната како Твитер.
„Доколку вашиот работодавец ве третира неправедно за објавување или лајкување на нешто на оваа платформа, ние ќе ги финансираме вашите правни трошоци“, објави Маск на X, додавајќи дека нема да има ограничување за тоа како може да се финансира сметката. Маск кон крајот на јули рече дека месечните корисници на X достигнале „нов максимум“ и сподели графикон кој ја покажува најновата бројка која надминува 540 милиони корисници.
Оваа бројка дојде во време кога компанијата минува низ организациски промени и се обидува да ги зголеми моментално опаѓачките приходи од реклами.
Во јули, Маск го преименуваше Твитер X и го претстави новото лого што го замени 17-годишното иконично лого на сина птица, сигнализирајќи го фокусот на создавање „апликација за секого“.
На почетокот на јули, сепак, тој објави дека готовинскиот тек е сè уште негативен поради речиси 50 отсто пад на приходите од реклами и големиот долг. Зголемувањето на приходите од реклами што се очекуваше во јуни не се оствари.