Новата рекламна кампања на Адидас наречена „Гордост 2023“ прикажува маж во женски едноделен костим за капење, но на многумина тоа не им се допадна.
Овој костим за капење, продаден по цена од 70 американски долари (околу 126 конвертибилни марки), е едноделен модел дизајниран од јужноафриканскиот дизајнер Рич Мниси.
Беше објавено и видео од кампањата, а тие го нарекоа „горд костим за капење“. Медиумите сè уште пишуваат дека не е јасно дали машкиот модел се идентификува како трансродова или небинарна или кој и да е друг сексуален идентитет.
Оваа реклама доби бројни критики од клиентите, а се огласија и активистката Рајли Гејнс и политичарката Ненси Мејс, кои објаснија дека ова е навреда за жените.
Рекламата на „Адидас“ доаѓа веднаш по рекламата на „Најк“, која претрпе голем удар поради ангажирањето на трансродовата ѕвезда на „ТикТок“, Дилан Мулвејни, како амбасадор на брендот за женска облека.