Сутерен.мк

Кога е многу, многу е и од вештачка интелигенција

Рекординг Академи, организацијата која стои зад наградите Греми, претстави нови правила пред натпреварот следната година, од кои едното вели дека само „човечките творци“ се подобни да го освојат највисокото признание во музичката индустрија. Песните што вклучуваат елементи генерирани од вештачка интелигенција сè уште можат да бидат номинирани, но мора да има доказ дека и вистинска личност значајно придонела за песната.

Со тоа, само луѓето – а не вештачката интелигенција – можат да ја номинираат својата работа за награда. „Ако некој глас со вештачка интелигенција ја пее песната или инструментација со вештачка интелигенција, ќе размислиме“, изјави за Граммѕ.цом Харви Мејсон Џуниор, извршен директор на Академијата за снимање. „Но, во категоријата заснована на текстопис, таа мора да е напишана главно од човек“.

Мејсон додаде дека вештачката интелигенција „недвосмислено“ ќе ја обликува иднината на музичката индустрија и наместо да го минимизира нејзиното значење, Греми наградите треба директно да се соочат со прашањата поврзани со вештачката интелигенција.

„Како можеме да поставиме заштитни огради и стандарди?, “рече Мејсон. „Има многу работи што треба да се решат околу вештачката интелигенција бидејќи се однесуваат на нашата индустрија“.

Музичката индустрија не е единственото поле кое се бори да се соочи со иднина каде што вештачката интелигенција игра поголема улога.

Во законот, адвокатите ги одмеруваат придобивките и замките на вештачката интелигенција при наведување на судски случаи. Во меѓувреме, Канцеларијата за авторски права на САД издаде ажурирано упатство за поднесување креативни дела потпомогнати од вештачка интелигенција за разгледување на авторските права.

Фановите на музиката неодамна со неверување одговорија на објавувањето на виралната рап- песна „Срце на мојот ракав“ на стриминг и платформите на социјалните медиуми. „Епа, доста беше, вештачка интелигенцијо“, напиша Дрејк во објавата која се осврнува на неодамнешниот пораст на музичките фејкови. Колегите уметници на сличен начин се приклучија на кавгата, а продуцентот Јанг Гуру изјави дека: „Луѓето не треба да можат да го земат вашето име, слика и сличност без дозвола“. Во оваа точка, главните етикети и платформите за стриминг се чини дека се во согласност.

Напредокот на вештачката интелигенција дојде до точка што технологијата може брзо да создаде нови песни кои звучат како да се дело на вистински уметници.
Неодамнешните примери, кои вклучуваат лажна песна што звучи многу како нешто што британскиот алт-рок бенд Оасис би го објавил, укажуваат на смелите, креативни можности на вештачката интелигенција и нејзините етички и законски ограничувања.

Сега, уметниците, адвокатите и другите играчи во индустријата се обидуваат да откријат како технологијата може да се користи одговорно.
Траките направени од фановите со помош на вокали обучени со вештачка интелигенција – или „длабоко излажани“ – од големи изведувачи на снимање постојано се појавуваат низ Интернет. Неодамна, британскиот бенд Бризерс создаде цел лажен албум од Оејзис, додека Харт он Мај Сливе, песна со вокални клонови на Дрејк и Д Викнд, привлече околу 15 милиони прегледи на Тикток и стотици илјади драми низ платформите за стриминг за помалку од 48 часа.

Извор…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *